Teemo07 AAsyaa bende bilek kısmında ganglion vardı. Ona benzettim. Sert değil. Agrı sızı yok. Bastırınca gidiyor gibi. Öyle birşey olabilir mi acaba. Ama genelde bilek kısmının zorlanmasında oluşurmuş. Bu bebiş de her gün hamur yoğurmadıysa sorun yok. 😊 Umarım önemli birşey değildir. 🧿
AAsyaa Teemo07 tam anlattıgınız gibi bazen yok gibi bazen var durusuna göre değişiyor offf ya içim içimi yiyor 🥲
Teemo07 AAsyaa ganglionsa zamanla geçebilecek birşey. Mr çektirmiştim ben onun için. Ağrı yapmaya baslayınca aldırdım.
smyyetmr AAsyaa merhaba bebeğiniz de ganglion kisti mı vardı seneler geçmiş ama ben de araştırma içindeyim benim bebeğimin de elinde var sizinki geçti mi ?
mybabyyyy smyyetmr benim bebeğimdede var tendon kisti nasıl oldu sizinki acaba bende şimdi araştırmaya başladım
bnnzdnr Benim bebeğimdede bugün farkettim yeni doktora götürdüm ganglion kiati gibi takip edelim dedi, sizin çocuğunuzda nasıl oldu geçti mi acaba