isilay83 oncelikle gecmis olsun Rabbim tez vakitte sifa versin insallah. Ben asla ilac tuketmeyi sevmedigim icin kendim toparlanayim diyorum en sonunda 7-8 gunun sonunda hastaneye gidip bi igne vurduruyorum ondan sonra 2 saate hic birseyim kalmiyor. Ben oldum olasi gripten her defasinda yatak dosek yatarim ve hastanelik olurum malesef. İki sefer covid olduk ailecek kizimda dahil covid bile etkilemedi hic ama grip olayim ölcek gibi oluyorum