Kızlar bebeğimle 3 ayı bitirdik. Silikon uç ile emziriyorum. 5 6 dk emiyor sonra istemiyor bende sütümü sağıyorum 40 ml en fazla 60 ml içiyor. Sonra çok acıktığında mama yapıyorum. Zaten mama +meme gidiyoruz. 90 ml yapıyorum zorla 70 ml 60 ml içiyor. Bu miktarlar çok az değil mi.? Kilo alımı iyi ama yine de içime dert oluyor bu konu son 1 aydır. Hep araştırma yapıyorum bu aylarda bebekler 120 - 150 ml arası yemeli yazıyor.