Meralminakumru Melekzx evet sigortalı asgarî ücret alıyor zaten şartları üzerine bişey olmaması deniliyor ama ben çok duydum kirada olmayıp evi arabası olup çıkan
Meralminakumru Musabnannesi olur benim eşim yardım için başvurdu bana çıkmıyor diye oda denemek istedi ama ona ısınma desteği almak istemiyorum seçeneğini tıkla dedim oda almak istiyorumu seçti ona doğalgaz yardımı çıktı
Ballkizimm Ee011 benimde aile destek paketi reddedilmis ama dogalgaz yardimi surec devam ediyor yaziyor. Bu sebepten aile destek paketine tekrar basvuramiyorum. Dogalgazin sonuclanmasini bekliyorum
Musabnannesi Deletedmom_64 nasıl yani ben tel başvuru yaptım ama doğalgaz yardımı istiyorumu da işaretledim yanlış mı yaptım anlamadım inan