aslllll Ben sadece gece yatarken ve sabah kalkınca 7-7 bucuk gibi içiriyordum ek gıdaya gectikten sonra hep öyle yaptım. Sizde öyle yapabilirsiniz bence, mama reddi olabilir bu cok normal. Mama konusunda üstelemeyin yani ne kadar kaç cc içerse o kadar verin içsin