AlyaDuru_ve_Annesi olsa giderdiniz muhtemelen çünkü ben ölüyorum sanmıştım bi seferinde. Annem bile oturup ağlamıştı halime. Kireç gibi bembeyaz oluyordum, soğuk soğuk ter boşaltıyordum kıyafetlerim sağanak yağmurda kalmış gibi ıslanıyordu, o derece. Bayılır gibi oluyordum dizlerinde derman kalmıyordu. Tüm bunlara ek şiddetli karın ağrısını zaten saymıyorum 😀