Merhaba kızlar robot süpürge istiyorum memnun musunuz gerçekten bizim süpürdüğümğz gibi süpürüyor mu birde sesi var mı gece mesela 11-12 de çalışsa aşağı ses gider mi birde en önemlisi ben yer silmekten nefret ediyorum silmesi nasıl iz falan bırakıyor mu silerken hadi memnuniyetlerinizi paylaşın çok istiyorum ama memnun kalmaz da köşe de beklerse parasına üzülürüm bu sefer de