Noname21 Kizimin dogum gunu icjn bu elbiseyi almak istiyorum bayıldım. Acaba daha ince alisveros yapan var mı burdan
Woody Noname21 kiziniz kac yasinda Boyle tulllu şeylerden nefret edip, korkup aglayabiliyorlar. Sevmezse iade edebileceginiz bir yerden almanizi öneririm
TheBaby Noname21 Google ’a adını yaz sitenin yanınada şikayet diye ekle. Alanların yorumları şikayetleri çıkıyor ona göre hareket et
Dmt-01 Noname21 bu sayfayı bilmiyorum ama instagramda nilsubabykids diye bir sayfa var bu tarz elbiseler dikiyor ekim ayında kızıma ordan diktirdim elbise çok güzeldi kadının ilgisi alaaksıda çok iyi istediğiniz şekilde dikim yapıyor hatta sayfasında kızımın elbiseside var demet hanımın pamukşeker kızına diye bakabilirsiniz
ArenAta Özellikle Sayfa ismini kullanıcı adını yanii defalarca değiştirmişse ona bakın hesap bilgilerinden sayfanın uzak durun dolandırıcıdr çok fazla güven olmuyor instgrama maalesef birkere geldi başıma hepsi değil tabii ama geneli 🌸
Noname21 ArenAta ona baktım 2020 de katılmış. 2 kez değiştirmiş. Normal sitesi de var ordan sipariş veriliyor zaten . Fiyatlar falan orda yazıyor. Yani siz anlıyorsanız bir girip instagram sayfasına bakar misiniz 🌸
ArenAta Noname21 yanii çok eski bir sayfada değilmiş ozmn önceki isimleriyle şikayet vara falan baksanız gorünüyorsa
ArenAta Ben baktım 2 kez degistirmiş bilemedim alisveris yapan varsa bilgi alirsiniz insAllah birde netten sikayet var mı sayfa adına ondan bakın önceki isimleriyle mutlaka derim
ArenAta Noname21 benim kuzenimin aldigi bir sayfa vardi bu tarz kızına öğreneyim yazayım size en azından bilindik belki fikir olur ❤
ArenAta Noname21 walla evet kuzum sokaktn toplamiyoruz paralari bana oyle alakasiz birsey gelmisti kii şok olmuştum sonra engel falan bir muhattap yok karşında çok yazıkk e ders oldu yanii bikere gelince başa seneler önce o da nasıl olduysa arkadşa kandm diyelim yoksa düsünürm ama 🙈🌸
ArenAta Noname21 evet çok yorum ve beğenii hatta müşteriden gelenler diye bir sürü fotoğraf sözde ordan aldandık yaa zatennn 🙈🙈🙈
Noname21 Woody 3 yaşına girecek bu ay sonunda . 3 senedir elbiseleri bir şekilde tullu korkmaz herhalde yani inşallah 🌸
Woody Noname21 tamam o zaman. Benim kizim nefret ediyor bunlardan. Etse bilirdiniz siz de. Tepki cok net çünkü 😀😀 Bunu giyme yok diyip ativeriyor😌