Senaselma kızımın ilk doktoru şampuanı sorup mustelayı duyunca ‘eskiden iyiydi ama son zamanlara içeriğini değiştirdi, başka marka kullanın’ deyip bir de marka söylemişti sanırım ama ben reklam yapıyor diye oralı olmamıştım. 1 koca şişe şampuan bitirdim, 2. yi aldığımda öğrendim gerçeği ve kullanmadım. Bir de benim yüzümdan ablam da yeğenime mustela şampuan kullandı ona yanarım