Emine1532 vallahi 2 kızım var birini 9 aylık diğerini 13 aylık deldirdim..bir sorun yaşamadım şükür onlarda deldirme korkusu yaşamamış oldu..ben kendi bedenim ve kendi kararımla🤪😅 üstelik çok isteyerek 3. Sınıfta deldirmiştim yaşadığım o korku ve acı hala aklımda mesela..bir de çocuklar aklı erince annede görüp arkadaşlarında görüp istiyorlar ve bence bu daha daha travmatik oluyor çünkü o acıyı sonuna kadar yaşıyorlar..kızıma küpe bakarken 6 yaşında bir kız çocuğunun kulağı delinmiş ve acıdığı için çocuk değiştirtmemiş (10-15 gün içinde değiştirin demişlerdi bana) o ilk küpe kulağa resmen yapışmış gibi olmuş hastane çıkartmayınca kuyumcuya gelmişler çığlık çığlığa çıkardılar..bence bu durum o çocuk için daha kötü..benim kızlarım deldirdim kapıdan çıktım sustular.. uyuturken küpelerini değiştirdim hiç anlamadılar falan filan🤷🏻♀️🤷🏻♀️