Busyldrm Arkadaşlar aranızda yaşayan bu durumu atlatan varmı bebeğim katılırcasına ağlıyor asla susturamıyoruz araba ile gezdiriyoruz bazen öyle susuyor doktorumuz kolik olduğumu söylemişti ama farklı birşey mi var acaba önerileriniz?
senamiray Busyldrm Allah yardım etsin kuzum kolik başlamış umarım en kolay şekilde atlatırsınız koliğin tedavisi yok malesef çok kötü 3 ay sürüyor bazıları
Elifsahann 47 günlük bebeğim doğduğundan beri böyle ağlıyor sürekli tüm tahliller temiz bugünde ultrason çekildi pankreas bile gazla dolmuş damlalar fayda etmiyor gazdan ağlıyordur bize de kolik dediler
senamiray Elifsahann koliği sadece çekenler bilir 45 günlükken başladı 4 aylık olunca bitti şimdi 2 yaşına girecek çok şükür atlattım elinden bişey gelmiyor maaalesef kimyon çayı falan Fasa fiso sürekli sallıyorduk öyle sakinleşiyordu Allah yardım etsin