Bereninannesi Kadirnur kızım dokuz aylık ama ben beş aylıkken tadımlık vermeye baslamıstım herşeyden corbadan yoğurttan meyveden tadım tadım taddırıyordum 6. Aya girmesine yakında öğün olarak vermeye basladm
Kadirnur Bereninannesi ben mesela pure yapiyorum yogurtlu meyve seftali armut elma hepsini pure yapiyorum 2 3 kasik yiyor kndi cok istyr kasigi gorunce agzini aciyor bu sekilde 2,3 kasik veriyormuyuduz?
AbaSema Anne sütü seftali püresi yogurt tadımlık tabi korkuyorum bende dahaca doyumluk yemeklere gecmedik