Atlasalinandme Hanımlar merhaba, kurutma makinesi kullananlar hangi marka önerir acaba.. Birde kurutma işlemi bitince çamaşırı hemen alabiliyor muyuz? Kırıştırma yapıyor mu?
Alimel Atlasalinandme electrolux alıcam ben 9 kg olanı miele ile aynı kalitede olduğunu öğrendim yorumlarıda iyi
acimavi Atlasalinandme arçelik marka kullanıyorum 1 seneyi geçti, işimi görüyor memnunum. Yıkanan kıyafetleri çırpıp düzgünce koyuyorum kurutmaya, çok kırışıklık olmuyor
Biricik055 Atlasalinandme LG kullanıyorum çok memnunum. Öyle çok küçültme olmadı. Kırışıklık da çok olmuyor
Senaselma Hemen alır katlarsanız sıcak olduğu için kırışma olmuyor. Arçelik kullanıyorum ben. İşimi görüyor. Daha iyileri vardır mutlaka. Bebekli evler için büyük kurtarıcı. Tek eksisi kıyafetleri küçültüyor.