gul Bebeğim 23 günlük. Doğum yaptığım gün bir yakınımız acı yavşan otu getirdi ve gaz sancılarına çok iyi geldiğini söyledi. Tabii ki o sırada ağzına şekerli su vs damlatmak isteyenler olduğu için hiç itibar etmedim. Sancılar başlayınca doktora danıştım. Kimyon çayı önerdi acı yavşan otu çayını da sabah ve akşam 2 çay kaşığı kadar verebilirsin dedi. Kimyon çayı rahatlattı ama sancıların kesilmediği bir gün acı yavşanı denedik. Yok böyle bir mucize. Gazını pıt pıt çıkarıyor, misler gibi uyuyor çocuğum. Ben bu otu bana getirene çok dua ettim, belki size de bir faydası dokunur diye buraya da yazmak istedim. Tabii önce mutlaka doktorunuza danışarak kullanın.
ErtugrulAnnesii gul yavşan otunu ben de kullandım. Ama daha cok kabız bebeklerde kaka yapmada etkili. Gazı da kolaylaştırıyor.
gul Muson00 ben bir kere içtim sadece. Bebeğime veriyorum kendim arifoğlunun anne çayını içiyorum ve kimyon koyuyorum yediğim her şeye