HatunKisisi Dondurmalikahve yazın İgor sandalet almıştım kalıbı normal bence ama bot olarak vicconun bi botunu aldım ondanda memnunum
Dondurmalikahve Bı de vicconun cirtcirtlari sağlam değil ve ayakkabı da açılma oldu gibi yorumlar yazılmış başına gelen var mı?
Woody Dondurmalikahve ici kürklü de olsa kışın kurtarmaz. Dolaptan alacaksaniz superfitlere bakabilirsiniz. Ici yun vs oluyor. Tam karda kista oynamalık