Kızlar bir çok post açılmış bilmeyenler için yazıyorum
E devlet üzerinden SOSYAL YARDIM BAŞVURU HİZMETİ YAZIN ORADAN BAŞVURU YAPIN
Sigortamz var çıkar mı demeyin çıkıyor en son ısınma desteği sorusu soruyor kömür ise kömürü doğalgaz ise onu işaretleyin.
Elektrik yardımı çıkmış arkadaşlar e devlet üzerinden ya da PTT gidip fatura ve kimlik ile ödüyorsunuz.