Hanim58 biberon var maalesef mama takviyesi yapıyoruz artık gündüz hiç emmiyor , emerken uyuma durumu vardı en azından emiyordu gözü kapalı da olsa iki gündür o da yok pek bi durgun bir de ateş vs de yok uykusu gelince emzirmeye çalışıyorum bir iki çekip bırakıyor sütüm mü azaldı ne oldu anlamadım. Gözü açıkken daha zor etrafa bakıp hiç emmiyor çok acıkıp emmesini beklicem aç kalmasın diye mama verdim maalesef bugün sağamıyorum da çünkü Ya kucağımda ya da hep ilgilenmemi istiyor ne yapıcam bilemedim. Beni de çok zorluyor ama bıraksın istemiyorum Ya bırakıp geri dönmek isterse o zaman sütüm olmazsa diye korkuyorum birde emerek uyuyan bir bebek o da ayrı soru işareti bırakırsa nasıl yaparım