Linosh Anneler merhaba. Doğdunda tek gözünün üstü kıpkırmızıydı geçer demişlerdi ama 1.5 yaşında hâlâ biraz pembelik var anca mi geçer yazabilir misiniz
-Ozge- Linosh Bende endişelenip hastaneye götürmüştüm ama doktorumuz genelde sarışın bebeklerde olduğunu ve 2,3 bazen 4,5 yaştan sonra kaybolacağını bir sorun olmadığını söyledi şuan 11 aylık hâlâ geçmedi
Esoca38 Linosh benim oğlumda da sol gözünden doğduğundan beri var ama bir sorun yok dedi doktor 11 aylik halen duruyor çok belli değil zaten hafiften pembemsi
Esmanur_uz Kızım 20 günlük ve sol göz kapağında lekesi var ama takılmıyorum zamanla geçer geçmezsede sağlık olsun kötü bir şey olsaydı hastanede söylerlerdi diye düşünüyorum
Linosh Esmanur_uz bizim de aynı baya azaldı aslında pembelesti ama geçmedi henüz sizinki daha çok küçük
Linosh -Ozge- biraz rengi açıldı mi sizin de şimdi kıpkırmızı değil. Evet çok beyaz tenliyiz biz de büyüdükçe geçecek o zaman çok teşekkürler
Sakinolseherjim_ Linosh benim oğlumda da var canım zamanla soluyor gül derler bizim orda şimdi baya soldu çok hafif pembelik var uyuyunca belli olur o da 2 bucuk yaşında
Melekasaf Benim oğlum da da var doğum lekesi alnında her iki göz kapağında ağlayınca biraz kızarıyor şimdi de hafif belli oluyor 6 aylık. Doktorumuz geçecek dedi