mczm__ ah ya lohusa kadının cilesi bu toplum baskısı. 10 gunluk bebek kendini daha anne karnında hisseder, dogdunu bilmez. Ve guvende hissetmek için ilk refklesi olan emmeyi kullanıyor. Canı istedikçe gak dese guk dese emzirin. Emzirmek sadece doymak değil bag kurmaktır da. Hem simdi gogsunun terbiye olacak üç ayda, bebeğin ihtiyacını anlayacak ona göre üretecek. Her fırsaatta emzirin mükemmel bişey, suan daha cok kucuk. Tek ihtiyacı bu. Dinlenmesseniz, uyumassanız, endişe ederseniz, üzülürseniz sütünüz azalır. Kimseye aldıırıs etmeyin, bebege odaklanın sadece. Konusur konusur susarlar, suan sadece siz ve o varsınız daha 40 cıkmamıs kusun.