Kızlar ya şöyle saatlerce ders çalışmayı seven bacilarimdan öğüt almak istiyorum . Nasıl başarıyorsunuz,ben maksimum 20 dakikadan sonra uyku pozisyonuna geçiş yapıyorum ,uzun süreli çalışamiyorum ,hemen uykum geliyor . Nefret ediyorum bu durumdan . Lütfen ,bitteee. Bana biraz taktik verin ,nasıl dinç ayakta durabiliyorsunuz. Ne yapıyorsununuz bunun için . Kahve dışında ☺️☺️😃