Ervaannesii Uslanır demeyi çok isterdim kızım 28 aylık yaramazlıpğı geçtim olur olmadık şeylere ağlama, bağırma. Geçen komşum aeadı kız hastamı oldu çok ağlıyordu diye ağlama saatş sabah 6 düşünün. Herşeyi dağıtır, oturarak oyun oynamak imkansız, sürekli koşuyum, hopluyum, zıplıyım, sırtıma çıkar, saçımı çeker,oyuncaklarını kırar. Oyun kurarım beğenmez no no der gider. Yemek olayını daha yeni düzelttik. evden tvyi kaldırdım, telefonu o uyurken alıyoruz elimize ve bunun üstğne 3 aylık bir kızım daha var. Gider onun oyuncaklarını alır kuzumu beşiğinden çıkarmay korkuyorum. Yani düzelmiyorlae. Bazen kreşemi versem diyorum belki paylaşmayı öğrenir ama onada kıyamıyorum