Merhaba arkadaşlar çok zor durumdayım. Belki birileri fikir verir diye buraya yazıyorum. En geç 1 aralıkta işe başlamam gerekiyor. Yarım maaşa öğlene kadar çalışmak istedim. 8 de evden çıkıp 1 de dönecektim ama kabul etmediler. Öğleden sonra gel diyorlar. Yani 12.30 da evden çıkıp 19.00 da döneceğim. Ama bütün günüm gitmiş olacak yarım maaş alacağım. Bebeğim 10 buçuk aylık olacak işe gittiğimde ve emziriyorum hala. Yarım maaşa öğleden akşama kadar gitmek mantıklı mı yoksa bakıcı tutup tam gün mü gitmeliyim çok arada kaldım. Ne yapacağımı bilmiyorum bir akıl verin. Sabah olsaydı babaannesi bizde kalıp bakacaktı ama akşama kadar idare edebilir mi bilmiyorum. Yarım maaşa da bakıcı tutamam. Siz olsanız ne yapardınız? Cevaplarınız benim için önemli teşekkür ederim şimdiden.