Kızlar çocuğum 1 aylık doğduğu günden beri ağlıyor. Bebekler genelde ağlar ama bizimki çok fazla. Özellikle akşamları yaşıyoruz. 4 saat sürdüğü oluyor. Susturmak için yapmadığımız kalmadı. Morarıyor. O an nefes alamıyor, sesi içine kaçıyor. Aynı şeyleri yaşayan var mı sebep ne olabilir?