Sebusebu Elika00 ben koskanın organik tahinini aldım marketten. Aynı markanın pekmezi ile karıştırıp veriyorum. 10 aylığız.
Freshmother Elika00 Ben şahsi birinden alıyorum organik tahin kullanıyorum ve pekmezle karıştırıp bir ye
Freshmother Elika00 Benim kullandığım tahin tamamen organik ,ben tahini pekmez ile karıştırıp bebeğime veriyorum, bebeğim 9 aylıkken 1 tatlı kaşığı veriyordum şu anda 13 aylık 1 yemek kaşığı veriyorum:)
NurY Elika00 Lütfiye markasının tahin pekmez ve karadut özünü kullandım çok memnundum içeriği tertemiz , sıfır katkı ve ev önemlisi Kıbrıs’ta üretilmesi ,
Elika00 Sebusebu bende mi öyle alsam bilemedim ne almam gerektiğini az önce bi post vardı ama pekmez içindi sanırım organik almayın diyorlarmış
Sebusebu Elika00 ben ilk pekmezi organik almıştım cok kısa sürede asitlendi şarap oldu 😂 koskadan memnunum ya zaten bi kasık zor yiyor biz de tüketiyoruz
rua_da_senhora_das_verdades Elika00 Kaptanın ceviz çiftliği ’nden kullandım memnundum. Şu an değirmenci dayı dan alıyorum. Onuda seviyorum. Doğal olduğu tadından belli. Az miktar keçi boynuzu özü ile karıştırıyorum içine dövülmüş badem ve birazcık çörek otu ekliyorum..bu karışımdan 1 ya da 2 tatlı kaşığı yer bebeğim. 17 aylık.
Yarim_Kilo_Kiyma Elika00 Biz 2 yaşıdnayız en fazla iki tatlı kaşığı oda pekmezli. Tahinide eşim özel taştan çektiriyor markasını bilmiyorum.