Hudanur38 bizimki de 3,5 aylık. Geçen hafta çok huysuz ve mızmızdı uykuya dalamıyordu mama içmek istemiyordu. Bu hafta ise çok uyuyor, mamasını içiyor. Dün gece yine huysuzdu sanki gazı vardı sancı çekiyor gibiydi. Maalesef ara ara yine oluyor bubdurumlar tam 3 aylık oldu artık düzene girdik derken bir bakıyorsunuz eskiye dönmüşüz 😊