vugarmehriban benim kizim da yaşına yaklaştı ek gıdayı baya yiyor ama mamasını da içiyor uykuya geçişler de özellikle arıyor. mamayı azaltmış halim bu😀 tabiki mamanın verdiği vitaminler bambaşka bana doktorum yemeğini hergün çeşit çeşit yapabiliyorsan mamayı bırakabilirsin demişti. sizin bebis tabi ki yemeklerin tadını bakınca mamayı beğenmedi galiba :)