Merhaba anneler kızım 5aylık 2 gündür burun tıkanıklığı ve öksürüğü var. Göğsüne balsam sürüyorum. Burnunu serum şırınga ile sürekli temizliyorum. Odasını nemlendiriyorum ve nemlendirici içine cold mix damlatıyorum. Calpol veriyorum. Sürekli emziriyorum. Elimden başka bişi gelmiyor. Düzelir mi? Ne zaman düzelir başka ne yapabilirim bilemiyorum. Bildiğim kadarıyla ilaç verilmiyor? Doktora gitsem oda ilaç vermiycek. Gündüzlerimiz geceye göre iyi. Ne zamana geçer çok üzülüyorum 🥹🥹