Hanimlar iyi günler ilk anneligim bu benim. 6.5aylik kızım var. Emziriyorum gayet iyi emiyordu ama sol gogusum de sertlik oldu çok acıyor canım aciyor kızım emerkn aciyor. Gecsin diye o tarafı emziriyorum banamisin demiyor. Yan yatamiyorum o derece aciyor. Mastit dedikleri bu mu? Nasil geçer neler yapmaliyim.