Minikaslanannesi Herkese merhaba.Ben oğluma kendi yaptığımız pekmezden veriyorum.Ama geçen Instagramda bir gönderi gördüm.Dogal pekmezin çok büyük zararları varmış.Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?Artık vermesem mi karar veremedim
Dolores Minikaslanannesi güncelanne nin postunu mu gördünüz? Onu okumanızı öneririm. Ne kadar az verseniz o kadar iyi diyor. Organik olanları hiç tavsiye etmiyor zaten yüksek ısıda piştiği için. Ben koska veriyorum vereceksem. Onun üstünde de açıkça belirtilmiş zaten kaç derecede piştiği.
Deletedmom_45 Minikaslanannesi ben hunnap keçiboynuzu hazir veriyorum canim dogal iyi değil diyolar o yuzden hazir aliyorum iyi markanin
livanurvealpinannesi61 Minikaslanannesi evet yüksek derecede pişen her pekmez zararlı. Soğuk sıkım olması gerek.
Minikaslanannesi Dolores Tam nereden gördüğümü hatırlamıyorum da iki üç kere gördüm.İcime şüphe düştü bende vermem artik