Deletedmom_64 Demetbulut asgari ücretin yüzde 8 ine boluyorlar çıkan kişi başına 1/3kadar olması gerekiyor ondan çıkmıştır c
Deletedmom_64 elf0 ikiz yada üçüz doğum yapanlara devlet yardım ediyor sosyal yardımlaşmaya başvuru yapıyorsunuz çocuk başına iki ayda şuanda zamlı 770 lira yatiriyorlar
elf0 Deletedmom_64 internetten olmuyo demi eşim belediyeye gitti sözde bez yardımı oluyomuş ama aylık ikizler için 52 adet bez veriyolarmış 6 gün anca yetiyo bana da bu para olsa çok iyi olurdu valla mama paramız çıkardı en azından
Deletedmom_64 elf0 yine sizebez vermişler biz onu bile alamadık bu aldığımızda iki yıl önce kişi başı 2 aylık 300 TL idi şimdi iki aylık 770
Deletedmom_64 elf0 benim üçüz canım evet iki ay önce çektim ama bizimki bitti sayılır iki yaşına girdikleri için kesilecek
Deletedmom_64 elf0 aile ve sosyal yardım yazarsanız orada çoklu doğum için 400 yazar iki ay hesaplanıp ödeniyor ama toplam 770 yattı kişi basi
Deletedmom_75 Meralminakumru Gerçekten pes böyle haramzadelerin yüzünden ihtiyacı olanlar da eli boş kalıyor
Meralminakumru Deletedmom_75 kesinlikle öyle bizim gibiler de defalarca başvuru yapıyor. Hani diyorlar ya şansa vermiyorlar işte araştırıp öyle veriyorlar diye, gerçekten öyle olsaydı çoğu kirada olmayan evleri olan durumu iyi olan kişilere çıkmazdı.
Deletedmom_75 Meralminakumru Daha farklı sekilde haram yiyen çok ki canım sahit olduğum da bizim insanimiz da cok berbat.