Gece beslenmesini kaçıncı ayda kestiniz? Bebeğiniz kaç kg? Süreç nasıl ilerledi, fikirleriniz ne?
11 aylık bebeğim gece en az 10 kere emmeye kalkıyoruz. Önce azaltmayı 1 yaşından sonra gece beslenmesini bırakmayı düşünüyorum. Sizce?
Dipnot: saçma sapan linç gelmesin zaten bilmeğimizden fikir olsun diye soruyoruz. Süreci yaşayanlardan bilgi almak istiyorum.