Merhaba güzel anneler 14 günlük bebeğim var bu ara aşırı derece de gaz sorunu var doktor biogaia damla verdi gaz olunca verirsin demişti bende verdim. Sonra gazı baya yükselince ilk anneliğim
bilmediğim için tekrar doktora gittik kendi doktoru yoktu oda zinco verdi ikisini bir kullansam bişi olur mu baktığım kadarıyla bazı sayfalarda 2 çeşit kullanıyorlar bide ikisi alerji yapar mı vücudu nokta nokta kızarıklık oldu ya pis biri baktı yada bişi alerji yaptı anlamadım ama güzel damla önerisi olan da varsa söylerse memnun kalırım kendim ilaç içmeyi sevmiyorum elimden gelse bebeğe de vermicem ama cok üzülüyorum rabbim sabır versin bütün gazlı bebeklere annelere