Kajuhan benim hastanede geldi ama çok azdı. 2 gün öyle idare ettik zaten ilk günler midesi kiraz kadardı azıcık emip uyuyodu. Bi gece mama verdik sonra taburcu olduk. Taburcu olurken dikişlerimi kapattırdım yıkanıcam kapatın dedim bi bant yapıştırdılar. Eve gidince duş aldım sıcak suyla göğüslerime masaj yaptım. Hümana çay içtim hurma yedim falan ondan sonra doğru düzgün sütüm gelmeye başladı