Gunes05 benim oğlum da 1 hafta öncesine kadar saat başı emerdi. Her saat başı uyanır meme isterdi. Ama sonra kendi kendine 2 saatte 1 uyanmaya başladı. Ben hiç bir şey yapmadım. Belki sizin bebeğiniz de öyle olur.. Gerçekten zor oluyor saat başı emzirmek. Çok emmek istediği zaman emzik veriyorum öyle uyuyor. Tekrar alışmazmı acaba emzige zorlasanız