Kızlar bebeğim bir haftadır nezle 2 defa doktora götürdük bol bol temizliyoruz bi de doktor nazalnem verdi onu kullanıyoruz özelikle geceden sabaha kadar dolduğunda yeşil sümük oluyor ve geçmedi de gün içinde temizleyince şeffaf akıntısı oluyor sabah uyanınca Temizleyince yeşil gece de uykusunu bölüp temizlemem gerek mi acaba 😔 başka neler yapabilirim öneriniz var mı