ilayda92 Aslında ilk 4 ay halka sling öneririm. Gazını alıyor, içine girer girmez uyuyor, en kriz anlarda kurtarıcı, etrafı da izliyor. Kanguru boynunu tam tutamayınca hiç konforlu değil ve ön tarafa da 6 ay sonra çevrilebiliyor kanguruda. Biz 4bucuk aylıgız kanguru daha tam işime yaramıyor mesela. Boroosh baby kullanıyorum, cok cok memnunum. Biraz pahalı ama 2 sene kullanırım diye kıydım :) Slingim böylee
