ygmrsmr evet muhtemelen göremedi için özlüyordur. Siz de çalıştığınız için vicdan yapıyorsunuzdur, yapmayın normal bence. Benim eşiminde çalışma saatleri düzensin o eve geldiğinde kızım asla sallamıyo beni biz babayla oynuyoruz sen mutfakta yemek yap falan diyo yani 😀