Gnesr1 papatyam-34 uyandırmadan emzir tekrar yatır uyumaya devam etsin bizim doktorumuz öyle dedi biz öyle yapıyoruz
papatyam-34 Gnesr1 ah keşke öyle olsa doğduğu günden beri imkanı yok uyurken emsin ağzını kilitliyor hiç bir şekilde açmıyor açsa bile ağzının içinde tutuyor emmiyor ama şükürler olsun ki artık uyanıyor hastalığından uyanmıyormuş kuzum benim 🙊
Barlashatice papatyam-34 sarılığı yoksa gelişimindede bi sıkıntı yoksa bırak annesi uyusun beslenme kadar uykuyada ihtiyaçları var hem sen uyandırdıkça uuku kaliteside bozulur