Yaseminnecer benim bebeğim 7,5 aylık hala dişi yok hala emeklemiyor. Bizden 2 gün küçük arkadaşımın bebeği var 6 ayından beri emekliyor, şu anda 7,5 aylık koltuklara tutunup ayağa kalkıyor. Hareketlerini gözümle görmesem inanmam şok oluyorum her gördüğümde. Bizimki de olduğu yerde döner sadece ve azar azar geri gider😁😁 yani demem o ki neredeyse aynı gün doğmuş 2 bebek de gözümün önünde ama ikisi de çok farklı. Her şeyin bir zamanı var her bebek bambaşka