Dilek23 siz neden çıkarmıyorsunuz ki? Biz bebeğimiz 2 haftalıkken kahvaltıya gittik, gece starbucksa gittik. Eşim de beni bırakıp sohbete gitmek istemişti ama izin vermedim. Git ertesi gün avukattayım dedim, sonra baktım yanaşıyor. Sonrasında da yapmadı daha öyle bir şey. Ama 40lısınız diye evde oturmanıza gerek yok, tamamen batıl bir şey.