Şurup vermeseniz de olurmuş aslında. Sağlık ocağı bana aşıdan sonra 38 in üstünü görmeden şurup verme demişti. Aşının etkinliğini azaltıyor demişti. Aşı sonrası huysuzluk bir iki gün oluyor ona yapacak pek bir şey . Vücut ısısı için ılık bir duş aldırıp biraz ince giydirebilirsiniz