10 aylık bebeğim. 19.30 da uyuyor 21-22 civarı uyanır emziririm yatar direkt. Sonra gece 1 gibi kalkar emziririm yatar sonra her saat başı kalkar 07.00 de uyanış. Çocuk diş çıkardı böyle oldu ya bir tek üst diş teki çıktı diğeri çıkmadı. Dişten desen çocuk uyanıp emzirip direkt yatıyor ağrısı olsa tekrar yatmaz ki bu çocuk niye böyle oldu. Böyle olanınız var mı ya geceleri kalkıp yat kalkıp yatmaktan sabahları zombi gibi oluyorum