Benim bebegimde alerjik Bi bebek 3 ay 10 gunlukten beri meme reddi yaşıyorum şuan 4 ay 4 gunluk çok yoruldum uyku sersemi aliyro bitek sutum mu azalıyor anlamadım atak diyorlar ama artık sagdigimi 1 2 kere biberonla veriyorum bazen krizi tutuyor nezaman gecicek acaba hiç geçmez se böyle giderse bırakır diyolar koluma koyduğum anda çığlık atıyor agliyor zaten mizmiz huysuz hala gaz var