beyazgulll geçmiş olsun öncelikle, bidaha mama sandalyesinde tek bırakmayın asla. 8.aydan beri yer/banyo oturagi aldım ben mama sandalyesinde ayağa kalkiuordu. 1 2 sefer son dk kolundan tuttum tepe üstü baliklama atladi ben yanindayken çok anlık saniyelik oluyor düşmeler insanın eli ayağına dolanıyor. Şu sıralar banyo oturagindanda çıkıyor gezerek yemek istiyor mümkün oldukça müsade etmemeye çalışıyorum