Cansubarin o akan sütler malesef boşa gidiyor, çünkü oda sıcaklığı 20-24 derece iken anne sütü 2-3 saat kalabiliyor ama göğüs kalkanındaki sütler vücut sıcaklığı yani 37 derecede beklediği ve ne kadar süredir orada olduğu bilinmediği için kullanımı biraz çelişkili oluyor. ben o sütleri kızıma içirmiyorum bu nedenle.