kuzucuks Gece kaç saatte bi besliyorsunuz Ben uyuya kalmışım kendisi ağlayarak uyandı 6 saat geçmiş en son beslenmesinin üzerinden, çok üzüldüm,
Atlasaymom kuzucuks 3 aylık olmuş zaten çok sıkıntı yapma 8-9 saate kadar sorun olmuyor. Bir de artık uykusu düzene giriyor o ne zamn acıkırsa o zaman uyanıyor. Benimki 4 aylık oldu gece acıkınca gözünü bile açmadan mızırdanıyo öyle emziriyorum ☺️
kuzucuks Edis07 ben de saati kuruyorum ama öyle cok uykusuzluk yaşıyorum.ki alarm sesini bile duymuyorum