smbls bebeğim 4 aylık. 08-15 çalışıyorum. arada da 12'de gelip emzirip dönüyorum. sağdığım sütü bırakıyorum. 50 cc kadar. yeterli mi acaba? daha fazla mi olmalı diye düşünüp üzülüp duruyorum😔
Deletedmom277 smbls sizi üzmek istemem ama tek öğün için 50 cc az . Yani siz emzirdikten kaç saat sonra 50 cc içiyor ?
smbls 1 adaruzgar 1 defa sağım yapıyorum. öncesinde daha fazlasını içmiyor diye bu kadar bıraktım. şimdi de sanki sütüm mü azaldı😔
Deletedmom277 smbls az canım . 4 aylık ortalama 120 cc falan içmesi gerekiyor. Geceden stok yapamaz mısın acaba Benimde okulum vardı annem 2.5-3 saatte bir 130-140 cc veriyordu. 50 cc yeterli gelmeyebilir bebeğine
Sedaaaoyk Bende 8.00-13.00 çalışıyorum 150-180 cc arası içiyor. 50 cc bana da biraz az geldi bu arada tam 3 aylIk Bebeğim
Pdr Sedaaaoyk o kadar saate mi 150 cc yoksa öğünlük mü. Ben işe başlayacağım 160/200 ml bırakmaya çalışıyorum 4 saat ayrı kalacağız yeter mi? Daha bir ay var işe başlamama
MerveLiya smbls alıştırma bardağı ile vermeyi deneyebilir misiniz? Benim kızımda biberon almamıştı ama alıştırma bardağına çabuk alıştı 2 gün içerisinde güzelce içmeye başladı.. 50 bence de az 100-120 bırakırdım bende.
Pdr Ben de işe başlayınca 4 aylık olacak. Sür biriktirmeye başladım.4 saat ayrı kalacağım ve 150/200 ml doldurmaya çalışıyorum. 2 gün sürekli sağım yaparak ancak 1 poşet doluyor