Serum fizyolojikten mi bahsediyorsunuz? Onu yanlışlıkla ben de gözüne değdirdim yenidoğandı, çok korkmuştum, meğer serum fizyolojik göze bile sıkılıyormuş bazı durumlarda. İçim rahatladı zararlısı değildi, eğer sizin de serum fizyolojikse bir şey olacağını düşünmüyorum.