Hero baby kavanoz mamasını deneyeyim dedim kızım 7 aylık. Probiyotikli yoğurtlu muzluyu denedik. Sabah açtım ama çok yemedi bir iki kaşık yedi istemedi. Ardından kustu zaten. 24 saat süresi vardı. Akşamda bitirtmeye calıştım istemese de biraz zorladım. Bu saat oldu bas bas bağırıyor uyumak istiyor ama hep ayaklarını tepiyor karnı ağrıyor kakada yapmış ama rahatlamadı niyeyse karnı çok şiş. Calpol verdim şimdi yarım tatlı kaşığı ağrısını kessin diye. Doğru mu yaptım bılmıyorum. Ama neden ağrıttı bılmıyorum skt si falan normaldi. Başına gelen var mı bu mamalardan ötürü böyle yoksa ben doktora götürmeli miyim farklı bir durumamı benziyor