İyi geceler herkesee. 5 gün önce sezaryen doğum yaptım. Önceki güne kadar hiçbir ağrım sızım bir şeyim yoktu. Sonradan omuz ve kol ağrılarım başladı. Neden olduğunu anlayamıyordum. Evet bir ağrı var ama zaman zaman artıyor zaman zaman hiç olmuyordu. Sonradan fark ettim ki şiddeti tamamen psikolojik. Ağrıyı düşündükçe bebeğimle ilgili kötü bir şey oldukça ağrı şiddetleniyor ve dayanılmaz bir hâl alıyordu. Bir de bugün gene psikolojik mi bilmiyorum ama dikişlerim ve belim ağrıyormuş gibi hissediyorum. Deneyimli annelere soruyorum ne zaman geçer bu ağrılar🥺 tamamen toparlanmaya ne zaman başlarım? Neler yapabilirim ağrıların azalması ve geçmesi için? Yardımcı olunn bana😔🙏🏻